Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky Cavadini s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi:

Společností Cavadini, s.r.o., se sídlem na adrese Hartigova 902/71, Žižkov, 130 00 Praha, Česká republika, IČO: 140 73 226, vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 359999 (dále jen Prodávající), a

Kupujícím, který nakupuje Zboží a Služby prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce www.cavadini.cz (dále jen Kupující).

1.2. Kupujícím může být:
a) Spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti, nebo
b) Právnická osoba.

1.3. Ačkoliv tyto Podmínky obsahují veškerá důležitá ustanovení, je možné s námi uzavřít i Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají v takovém případě přednost před ustanovením těchto Podmínek.

1.4. Tyto Podmínky se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

2. Základní pojmy, které se budou v Podmínkách objevovat

Prodávající: Prodávajícím je společnost Cavadini, s.r.o., se sídlem na adrese Hartigova 902/71, Žižkov, 130 00 Praha, Česká republika, IČO: 140 73 226, vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 359999. Prodávající je provozovatelem E-shopu dostupného na internetové adrese www.cavadini.cz .

Kupující: Fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím E-shopu uzavírá s Prodávajícím kupní smlouvu nebo smlouvu o poskytování služeb. Nakupovat mohou jak spotřebitelé, tak podnikatelé.

Upozornění pro plátce DPH:
Prodávající není plátcem DPH. V případě nákupu prostřednictvím tohoto E-shopu tedy není možné uplatnit odpočet DPH. Pokud jste podnikatel a plátce DPH a máte zájem o velkoobchodní spolupráci a nákup, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře.

Spotřebitel: Kupující, který je fyzickou osobou a jedná při uzavírání Smlouvy s Prodávajícím mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo výkonu povolání, jak je definováno v § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Web / E-shop: Internetová platforma provozovaná Prodávajícím na adrese www.cavadini.cz, prostřednictvím které je Kupujícím umožněno uzavírat kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb s Prodávajícím, zejména na základě nabídky Zboží a Služeb zveřejněných na stránkách tohoto E-shopu.

Ateliér: Krejčovský Ateliér a provozovna na adrese Malá 75/15, 769 01 Holešov. Zde se nachází veškerý sortiment Zboží a Služeb, nikoliv na adrese Sídla.

Smlouva: Kupní smlouva nebo smlouva o poskytování služeb uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu.

Cena: Kupní cena za Zboží nebo cena za Služby, uvedená u jednotlivých položek v E-shopu. Cena je uvedena bez DPH, jelikož nejsme plátcem DPH.

Podmínky: Jsou tyto všeobecné obchodní podmínky.

Kontaktní formulář: Elektronický formulář dostupný na internetové adrese www.cavadini.cz/kontakt

Zboží: Produkty nabízené Prodávajícím prostřednictvím E-shopu, zejména Látky na metráž, kusové látky (tzv. Kupony), Odstřižky látek, Galanterní zboží, Doplňkové zboží.

Služby: Služby poskytované Prodávajícím prostřednictvím E-shopu, zejména Kurzy a workshopy, Střihová služba a příprava.

Látky na metráž: Prodej látek stříháním na míru podle požadavku Kupujícího.
Kusové látky (tzv. Kupony): Prodej látky v předem dané délce, kterou není možné upravovat stříháním.

Odstřižek látky: Vzorový odstřižek látky, který na požádání odstřihneme k zakoupení a seznámení se s materiálem.

Galanterní zboží: Prodej drobného galanterního zboží.

Doplňkové zboží: Prodej drobného zboží pro doplnění šatníku jako řemeny, šátky, šály, kravaty, kapesníčky apod.

Kurzy a workshopy: Všeobecně vzdělávací nebo praktická setkání pořádaná Prodávajícím, zaměřená na specifickou oblast, například šití nebo jiná související témata. Kurzy jsou poskytovány ve smluveném termínu a na smluveném místě.

Střihová služba a příprava: Služba, při které se předem vybraný a odsouhlasený oděv odborně nastříhá a technicky připraví (např. vyztužení látky).

Módní poradenství: Individuální konzultace poskytovaná Prodávajícím, jejímž účelem je nabídnout rady nebo návrhy v oblasti módy, textilu a zbožíznalství. Služba je poskytována na základě konkrétních potřeb a požadavků Kupujícího.

Voucher: Je poukaz, který lze uplatnit na čerpání Zboží nebo Služeb poskytovaných Prodávajícím. Voucher má omezenou platnost, která je uvedena na voucheru nebo v jeho popisu, a je přenosný na jinou osobu.

3. Předmět prodeje

3.1. Prodávající prostřednictvím E-shopu nabízí prodej následujícího
a) Zboží: Látky na metráž, Kusové látky (tzv. kupony), Odstřižky látek, Galanterní zboží, Doplňkové zboží,
b) Služeb: Kurzy a workshopy, Střihová služba a příprava, Módní poradenství a zbožíznalství,
c) Voucherů pro čerpání Zboží či Služeb.

4. Objednávka a uzavření Smlouvy

4.1. Kupující si Zboží a Služby objednává prostřednictvím objednávkového formuláře na E-shopu. Objednávka je závazná okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím prostřednictvím e-mailu a uhrazením kupní ceny.

4.2. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku z důvodu vyčerpání zásob nebo z jiných oprávněných důvodů.

4.3. Uzavřením kupní Smlouvy vzniká Prodávajícímu povinnost dodat objednané Zboží a Kupujícímu povinnost Zboží převzít.

5. Informace o Zboží, Službách, Cenách a Platebních podmínkách

5.1. Náš E-shop obsahuje všechny potřebné informace o Zboží, Službách a Voucherech, a to včetně Cen, které jsou uvedeny bez DPH, neboť nejsme jejími plátci.

5.2. V případě, že bude na E-shopu uvedena Cena, u které je zřejmé, že se jedná o zjevnou chybu v psaní nebo číslech, není tato Cena závazná a Smlouva týkající se takto chybně označeného Zboží nebo Služby není uzavřena.

5.3. Veškerá prezentace Zboží a Služeb na E-Shopu je informativního charakteru a my nejsme povinni uzavřít ohledně tohoto Zboží či Služeb Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije.

5.4. Veškeré Zboží podléhá platbě ve výši uvedené na našem E-shopu. Dále se k ceně Zboží přičítají i náklady na dopravné a balné, jejichž výši najdete též stanovenou na Webu. Celkovou částku pak můžete uhradit online bankovním převodem (prostřednictvím QR kódu, který vám vygenerujeme) nebo online platební kartou. Faktura vám bude zaslána na vámi uvedenou e-mailovou adresu.

5.5. Kupující bere na vědomí, že většina nabízeného Zboží a Služeb je dostupná pouze v omezeném množství a nelze ji opakovaně doplnit ze skladových zásob. Prodávající proto negarantuje budoucí dostupnost produktů, včetně látek prodávaných na metráž, a to i v případě, že si zákazník zakoupil jejich odstřižek.

5.6. Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s.: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.

5.6.1. Detailní informace o platebních metodách, včetně platby kartou a vysvětlení o průběhu platby najdete zde: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou a https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

5.6.2. Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. pro případ reklamace a dotazy k platbám:

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

6. Dodání Zboží

6.1. Prodávající zajišťuje doručení Zboží prostřednictvím kurýrní služby nebo osobního odběru na provozovně. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou adresu pro doručení. Doporučujeme uvedení telefonního kontaktu pro snadné dostižení.

6.2. Dodací lhůta závisí na dostupnosti Zboží a liší se dle typu Zboží a Služeb. Dodací lhůta uvedená u jednotlivých produktů v E-shopu je orientační, a slouží pouze jako informativní odhad termínu dodání. Skutečná lhůta dodání se může lišit dle aktuálních kapacit, skladových zásob a dopravy.

6.3. Informace o skladové dostupnosti Zboží na E-shopu jsou pouze orientační a nezakládají nárok na dodání. Může dojít k vyprodání Zboží, i když je v E-shopu zobrazováno s dostupností „skladem“. V takovém případě bude Kupující o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informován a budou mu nabídnuty alternativy nebo vrácena uhrazená částka.

6.4. Kupující má povinnost při převzetí řádně zkontrolovat neporušenost balíku. V případě, že se vám balík bude zdát porušený, reklamujte jej ihned u dopravce. Porušený nebo jinak poškozený balík nemusíte od dopravce přijmout. Kupující má povinnost nás informovat o odmítnutí převzetí balíku z těchto důvodů.

6.5. Prodávající neodpovídá za prodlení způsobené přepravcem.

6.6. Doručení zásilek se řídí přepravními podmínkami jednotlivých dopravců. Doporučujeme se s těmito podmínkami seznámit předem:

6.1. PPL (Professional Parcel Logistic)
6.1.1. Informace o doručení, době uchování zásilek na výdejním místě a postupu při nezastižení adresáta naleznete zde:
Zákaznický servis: https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis?category=1576586
Obchodní podmínky: https://www.ppl.cz/dokumenty/obchodni-podminky

6.2. Zásilkovna (Packeta)
6.2.1. Podrobnosti k doručování, lhůtám pro vyzvednutí a postupu při nevyzvednuté zásilce jsou k dispozici zde:
Dokumenty pro zákazníky: https://www.zasilkovna.cz/dokumenty-pro-zakazniky

6.3. V případě volby osobního vyzvednutí v Ateliéru CAVADINI (Holešov) je nutné si předem dohodnout konkrétní termín a čas vyzvednutí. Bez předchozí domluvy není možné zásilku vydat.

7. Podmínky zakoupení Zboží Odstřižků látek

7.1. U vybraných látek nabízených v našem E-shopu je možné zakoupit tzv. Odstřižek látky za účelem posouzení materiálu, barvy a kvality. Prodávající garantuje, že velikost odstřižku bude minimálně 3 × 5 cm, bez ohledu na vzor nebo strukturu látky.

7.2. Každý Odstřižek je připravován individuálně podle požadavku Kupujícího. Pokud je Kupujícím Spotřebitel, jedná se o Zboží upravené na míru ve smyslu § 1837 písm. d) občanského zákoníku, a proto nelze od kupní smlouvy odstoupit.

7.3. Kupující bere na vědomí, že zakoupením Odstřižku není zaručena budoucí dostupnost dané látky. Prodávající nezajišťuje rezervaci ani garanci dostupnosti daného materiálu pro pozdější nákup.

7.4. Odstřižek látky není u každé látky k dispozici a Prodávající si vyhrazuje právo zaslání odmítnout. Každá nabízená látka online je k dispozici k nahlédnutí v Ateliéru, pokud není vyprodaná. Před osobní návštěvou je třeba ověřit její aktuální stav a sjednat schůzku.

7.5. Odstřižky látek jsou Zbožím se zkrácenou životností. Z tohoto důvodu se na ně nevztahuje zákonná záruka pro Spotřebitele 24 měsíců.

8. Podmínky Služby Kurzy a workshopy

8.1. Osobní kurzy

8.1.1. Termín osobního kurzu je sjednáván individuálně.

8.1.2. Kurz lze čerpat flexibilně dle podmínek stanovených v popisku kurzu, s možností čerpání do 6 měsíců od data zakoupení.

8.1.3. Pokud se nemůžete sjednaného termínu zúčastnit a informujete nás nejpozději 24 hodin předem, můžete si domluvit náhradní termín bez poplatku. Pokud o změnu nepožádáte včas, propadají vám 2 hodiny kurzu bez nároku na náhradu.

8.1.4. Osobní kurzy nejsou přenosné na jinou osobu.

8.2. Skupinové kurzy

8.2.1. Kurz se koná v pravidelné termíny, se kterými je Kupující seznámen během Objednávky.

8.2.2. Při objednávce Kurzu prosím uveďte do poznámky datum vaší první plánované účasti, nebo nám jej sdělte e-mailem.

8.2.3. Kurz lze čerpat flexibilně dle podmínek stanovených v popisku kurzu, s možností čerpání do 6 měsíců od data zakoupení.

8.2.4. Pokud se nemůžete sjednaného termínu zúčastnit a informujete nás nejpozději 24 hodin předem, máte nárok na bezplatné přeobjednání. Pokud o změnu nepožádáte včas, propadají 4 hodiny kurzu bez nároku na náhradu.

8.2.5. Skupinové kurzy nejsou přenosné na jinou osobu.

8.3. Workshopy

8.3.1. Termín workshopu je pevně stanovený.

8.3.2. Pokud se nemůžete zúčastnit zakoupeného workshopu a informujete nás alespoň 48 hodin před jeho konáním, umožníme vám jednorázovou změnu na jiný kurz nebo workshop z aktuální nabídky ve stejné nebo nižší hodnotě. Nový termín musí proběhnout nejpozději do 3 měsíců od původního data konání.

8.3.3. Workshop je přenosný na jinou osobu – stačí nám změnu nahlásit v objednávce nebo e-mailem.

8.4. Odstoupení od Smlouvy

8.4.1. V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, nenáleží Spotřebiteli právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, pokud je předmětem Smlouvy poskytování volnočasové aktivity (například Kurzu nebo workshopu), která má být uskutečněna v konkrétním termínu sjednaném mezi Prodávajícím a Spotřebitelem.

8.4.2. Spotřebitel tedy nemá právo na odstoupení od Smlouvy, pokud si objednal Kurz nebo workshop s pevně daným termínem, i když byla Smlouva uzavřena prostřednictvím E-shopu.

8.4.3. V případě Kurzů bez konkrétního pevně stanoveného data zahájení má Spotřebitel na odstoupení právo do 14 dnů od uzavření Smlouvy, pokud mezitím nezačal kurz čerpat (např. svou účastí na lekci). V takovém případě již právo na odstoupení zaniká.

8.5. Další ustanovení

8.5.1. Pokud se nemůžete zúčastnit zakoupeného Kurzu nebo workshopu, je nutné nás o této skutečnosti včas informovat prostřednictvím e-mailu, SMS nebo zprávy na WhatsApp. Možnost změny termínu se řídí konkrétními podmínkami uvedenými pro daný typ Kurzu nebo workshopu.

8.5.2. Vyhrazujeme si právo zrušit Kurz nebo workshop z vážných organizačních důvodů, např. z důvodu onemocnění lektorky. O změně vás budeme neprodleně informovat e-mailem, zprávou přes WhatsApp nebo SMS. V takovém případě vám nabídneme náhradní termín, nebo prodloužíme dobu čerpání kurzu.

8.5.3. Pokud se žádný účastník nedostaví do 15 minut od plánovaného začátku Kurzu nebo workshopu, vyhrazujeme si právo prohlásit daný blok za zrušený bez náhrady.

8.5.4. V případě, že jste si v rámci Kurzu nebo workshopu objednali Střihovou službu a přípravu, nebo je tato jeho součástí a vy se na workshop nedostavíte, bude vám připravený materiál rezervován po dobu 30 dnů. Během této lhůty si můžete domluvit náhradní termín nebo materiál vyzvednout. Po uplynutí této doby bude látka ekologicky zlikvidována.

8.5.5. Na všech Kurzech a workshopech se pracuje výhradně s materiály z nabídky Cavadini s.r.o., zakoupenými na našem E-shopu nebo v Ateliéru.

8.5.6. Účastník Kurzů a workshopů se zavazuje řídit aktuálním zněním Provozního řádu Ateliéru Cavadini, který je dostupný na Webu Prodávajícího a v tištěné podobě na místě konání Kurzů. Provozní řád může být z provozních, hygienických nebo bezpečnostních důvodů jednostranně měněn. O každé podstatné změně budou účastníci informováni s dostatečným předstihem a mají povinnost se s novým zněním seznámit. Změny provozního řádu nemají vliv na základní podmínky Smlouvy, zejména na obsah, cenu a rozsah objednané Služby.

9. Podmínky pro zakoupení a uplatnění Voucheru

9.1. Voucher je poukaz, který lze uplatnit na čerpání Zboží nebo Služeb poskytovaných Prodávajícím prostřednictvím E-shopu nebo Ateliéru.

9.2. Voucher bude Kupujícímu doručen elektronicky, a to na ním uvedenou e-mailovou adresu.

9.3. Voucher má omezenou platnost, a to 12 měsíců od data vystavení.

9.4. Voucher je nevratný a nelze jej směnit za hotovost. Voucher lze využít pouze jednorázově, v případě částečného využití hodnoty Voucheru nelze nevyčerpanou hodnotu vyměnit za peníze, ani ji použít při dalším nákupu. V případě, že si vybere Zboží nebo Služby za vyšší částku než je hodnota Voucheru, můžete rozdíl částky doplatit.

9.5. Spotřebitel nemá právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od zakoupení, pokud byl Voucher již uplatněn nebo jeho hodnota byla částečně či zcela vyčerpána na nákup Zboží nebo Služeb.

9.6. Za ztrátu, odcizení nebo poškození Voucheru Prodávající neodpovídá, a Spotřebitel nemá nárok na vystavení nového Voucheru nebo vrácení jeho hodnoty.

10. Odstoupení od Smlouvy u Zboží (Pouze pro Spotřebitele)

10.1. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží bez udání důvodu.

10.2. Spotřebitel nemá právo odstoupit od Smlouvy, pokud se jedná o: a) Zboží vyrobené na míru dle specifických požadavků Kupujícího. b) Zboží upravené dle specifických požadavků Kupujícího. Mezi takové Zboží patří zejména Látky na metráž a Odstřižky látek.
V souladu s § 1837 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, není možné od těchto smluv odstoupit.

10.3. Pro uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Spotřebitel informovat Prodávajícího prostřednictvím Kontaktního formuláře nebo e-mailem na kontaktní údaje uvedené v těchto Podmínkách.

10.4. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží nepoškozené, čisté, nejlépe v původním obalu a v takovém stavu, který odpovídá pouze běžnému seznámení se se Zbožím – tedy tak, jak by tomu bylo při prohlížení v kamenné prodejně.

10.5. Vrácené zboží nesmí nést stopy používání, opotřebení nebo znečištění. Zejména nesmí být: a) vystaveno make-upu, rtěnce, parfémům nebo jiným kosmetickým přípravkům, b) znečištěno potem, zbytky jídla, kouřem nebo jinými výraznými pachy, c) poškozeno mechanicky (např. zatržením vlákna, roztržením, nadměrným pomačkáním), d) vypráno, chemicky čištěno, žehleno nebo jinak upravováno, e) bez původních visaček nebo zabezpečovací pečeti (pokud byla součástí produktu).

10.6. Odstoupení od Smlouvy nelze uplatnit, pokud byla visačka odstraněna, znovu připevněna nebo připevněna jiným způsobem bez původního uchycení. Totéž platí pro případné zabezpečovací prvky nebo pečeti – pokud byly součástí produktu, musí být při vrácení neporušené a neodstraněné. Jakákoliv manipulace s visačkou či pečetí je považována za užívání zboží, a znemožňuje jeho vrácení ve smyslu § 1837 občanského zákoníku.

10.7. Pokud zboží nesplňuje výše uvedené podmínky, je Prodávající oprávněn přiměřeně snížit částku vrácenou Spotřebiteli o náhradu vzniklé škody, nebo vrácení zcela odmítnout, pokud stav zboží znemožňuje jeho další prodej (např. znečištění nebo poškození luxusní tkaniny bez možnosti opravy).

10.8. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od Smlouvy. Náklady spojené s vrácením Zboží zpět Prodávajícímu nese Spotřebitel.

10.9. Prodávající není povinen vrátit Spotřebiteli peněžní prostředky včetně nákladů na dodání Zboží dříve, než mu bylo vrácené Zboží doručeno.

10.10. Pokud Spotřebitel při nákupu Zboží zvolí jiný než nejlevnější způsob dodání, který Prodávající nabízí, Prodávající vrátí Spotřebiteli náklady na dodání pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.

10.11. V případě, že je na Smlouvu, od které Spotřebitel odstoupil, navázána doplňková smlouva (např. smlouva o daru), odstoupením od Smlouvy se ruší i každá taková doplňková smlouva.

11. Odstoupení od Smlouvy u Služeb (Pouze pro Spotřebitele)

11.1. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy na poskytování služeb uzavřené prostřednictvím E-shopu do 14 dnů od uzavření Smlouvy bez udání důvodu, pokud Služba nebyla již poskytnuta.

11.2. Pokud Spotřebitel výslovně souhlasí s tím, že poskytování Služby začne před uplynutím 14-denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Prodávající již Službu zcela nebo zčásti poskytl, Spotřebitel tímto souhlasem ztrácí právo na odstoupení od Smlouvy v souladu s § 1837 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

11.3. U Služeb spojených s volným časem (např. kurzy, školení), které jsou poskytovány v konkrétním termínu, nemá Spotřebitel právo odstoupit od Smlouvy dle § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., pokud byl termín Služby již smluven – viz podmínky bodu 8.4.

11.4. Pro uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Spotřebitel informovat Prodávajícího prostřednictvím Kontaktního formuláře nebo e-mailem na kontaktní údaje uvedené v těchto obchodních podmínkách.

12. Reklamace Zboží

12.1. Kupující má v souladu s platnými právními předpisy právo uplatnit reklamaci v případě výskytu vady Zboží.

12.2. Spotřebitel má právo na uplatnění reklamace Zboží po dobu 24 měsíců od převzetí, pokud nebyla u Zboží stanovena delší záruční doba nebo pokud se nejedná o zboží se zkrácenou životností (např. Odstřižky látek apod.).

12.3. Kupující, který není Spotřebitelem, bere na vědomí, že na Zboží se nevztahuje zákonná záruka dle § 2165 a násl. občanského zákoníku, pokud není jinak výslovně dohodnuto. Práva z vadného plnění se v takovém případě řídí obecnými ustanoveními o koupi podle občanského zákoníku. Kupující je povinen zjevné vady oznámit bez zbytečného odkladu po převzetí Zboží; skryté vady nejpozději do 6 měsíců.

12.4. Prodávající odpovídá za to, že Zboží nemá vady a odpovídá specifikaci uvedené při prodeji. Tolerance skutečných rozměrů Zboží je ± 2 centimetry, a to v závislosti na pružnosti látky a struktuře látky.

12.5. Kupující bere na vědomí, že zobrazené barvy produktů se mohou lišit od skutečných barev Zboží v důsledku nastavení fotoaparátu, displeje nebo monitoru, na kterém jsou fotografie zobrazovány.

12.6. Převážná část Zboží nabízené Prodávajícím je vyrobena z přírodních materiálů, jako je kašmír, vlna, hedvábí či bavlna. Tyto materiály mohou vykazovat přirozené vlastnosti, které jsou typické pro jejich původ a způsob zpracování. Tyto charakteristiky jsou důkazem autenticity a přírodního původu materiálu a nejsou považovány za vady. Mezi tyto vlastnosti patří zejména: a) drobné nepravidelnosti, b) nerovnoměrné obarvení nebo melírování, c) přirozené zesílení nebo zeslabení vláken, d) drobné inkluze přírodních částic, jako jsou zbytky slámy nebo jiných rostlinných materiálů, e) variace v textuře a tloušťce materiálu. Reklamace založené výhradně na těchto přirozených vlastnostech nebudou uznány jako oprávněné.

12.7. Kupující je povinen při převzetí Zboží jej pečlivě zkontrolovat a jakékoliv zjevné vady nahlásit ihned při převzetí, nejpozději však do 24 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace týkající se zjevných vad nebude brán zřetel.

12.8. Reklamace se netýká Zboží, které bylo deklarováno jako II. jakost a Odstřižků látek.

12.9. Reklamace nebude uznána, pokud byla vada způsobena nevhodným použitím, nedodržením pokynů pro údržbu nebo neodborným zacházením.

12.10. Postup při reklamaci

12.10.1. Reklamaci Zboží je Kupující povinen uplatnit prostřednictvím Kontaktního formuláře nebo e-mailem. Reklamace musí obsahovat popis vady, případně dokumentaci na podporu reklamace (fotografie, důkazy o vadě).

12.10.2. Prodávající posoudí oprávněnost reklamace do 30 dnů od jejího obdržení a informuje Kupujícího o výsledku posouzení.

12.10.3. V případě oprávněné reklamace bude Prodávající postupovat dle dohody s Kupujícím, a to buď odstraněním vad, poskytnutím náhradního Zboží, slevy z ceny nebo jiným způsobem dle dohody.

12.10.4. Reklamace, které nebudou obsahovat řádný popis závad, nebo budou podány po lhůtách stanovených v těchto Podmínkách, nebudou považovány za oprávněné.

13. Reklamace Služeb (Pouze pro Spotřebitele)

13.1. Služby poskytované Prodávajícím podléhají reklamaci pouze v případě, že nebyly poskytnuty v souladu se Smlouvou, dohodnutými podmínkami nebo zákonnými předpisy.

13.2. Reklamace Kurzů

13.2.1. Reklamace na poskytované Kurzy mohou být uplatněny pouze v případě, že Služba nebyla poskytnuta v souladu s dohodnutými podmínkami, nebo pokud závažně neodpovídala dohodnuté úrovni.

13.2.2. Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 14 dnů od data konání kurzu.

13.2.3. Reklamace zaměřené na subjektivní hodnocení úrovně kurzu (např. spokojenost s obsahem kurzu, přístup lektora či poradce) nebudou uznány, pokud byl Kurz nebo Služba poskytnuta v souladu s programem či dohodnutými podmínkami.

13.3. Postup při reklamaci

13.3.1. Reklamaci Služeb je Spotřebitel povinen uplatnit prostřednictvím Kontaktního formuláře nebo e-mailem. Reklamace musí obsahovat popis vady Služby, případně dokumentaci na podporu reklamace (fotografie, důkazy o vadě).

13.3.2. Prodávající posoudí oprávněnost reklamace do 30 dnů od jejího obdržení a informuje Spotřebitele o výsledku posouzení.

13.3.3. V případě oprávněné reklamace bude Prodávající postupovat dle dohody se Spotřebitelem, a to buď odstraněním vad, poskytnutím náhradní Služby, slevy z ceny nebo jiným způsobem dle dohody.

13.3.4. Reklamace, které nebudou obsahovat řádný popis závad, nebo budou podány po lhůtách stanovených v těchto Podmínkách, nebudou považovány za oprávněné.

14. Ochrana osobních údajů

14.1. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů za účelem vyřízení objednávky a plnění Smlouvy.

14.2. Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího a postupovat v souladu s právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

14.3. Podrobnosti o sběru, zpracování a ochraně osobních údajů naleznete v našich Zásadách o ochraně osobních údajů zde.

14. Ochrana osobních údajů

14.1. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů za účelem vyřízení objednávky a plnění Smlouvy.

14.2. Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího a postupovat v souladu s právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

14.3. Podrobnosti o sběru, zpracování a ochraně osobních údajů naleznete v našich Zásadách o ochraně osobních údajů zde.

15. Komunikace a doručovací adresa

15.1. Komunikace

15.1.1. Veškerá komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím probíhá prostřednictvím komunikačních prostředků uvedených níže, není-li v těchto Obchodních podmínkách u konkrétní situace výslovně stanoveno jinak.

15.1.2. Pro změny termínů kurzů a workshopů je možné nás kontaktovat e-mailem, SMS nebo přes aplikaci WhatsApp.

15.1.3. Pro uplatnění reklamací, odstoupení od Smlouvy či jiná právní oznámení využijte výhradně e-mailovou komunikaci nebo náš formulář dostupný na webu.

Kontaktní údaje pro komunikaci:
E-mail: info@cavadini.cz
Telefon / SMS / WhatsApp: + 420 778 057 524. Telefonicky jsme k zastižení v pracovní dny od 7.30 – 8.30 hodin.
Kontaktní formulář: www.cavadini.cz/kontakt

15.2. Provozovna a doručovací adresa

15.2.1. Adresa provozovny a Ateliéru Cavadini uvedené níže slouží jako místo konání všech Kurzů a workshopů a je rovněž určena k vrácení Zboží v rámci odstoupení od Smlouvy nebo reklamace.

15.2.2. Zboží zaslané na jinou adresu, zejména na sídlo společnosti, nebude přijato.

Provozovna a doručovací adresa
Cavadini s.r.o.
Malá 75/15,
769 01 Holešov,
Česká republika

16. Závěrečná ustanovení

16.1. Veškeré Smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí českým právem.

16.2. V případě, že některé ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným, neúčinným či nevymahatelným, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.

16.3. Prodávající si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli jednostranně upravit nebo doplnit. Takové změny jsou účinné dnem jejich zveřejnění na E-shopu a vztahují se pouze na Smlouvy uzavřené po tomto datu. Na Smlouvy uzavřené před účinností změn se použijí Podmínky platné a účinné v době uzavření Smlouvy.

16.4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby, škody či jiná poškození vzniklá v důsledku zásahu třetích osob do provozu E-shopu, jeho technické infrastruktury nebo datového obsahu, ani za škody způsobené jeho užíváním v rozporu s jeho určením či těmito podmínkami. Zejména nenese odpovědnost za škody způsobené neoprávněným přístupem, kybernetickými útoky, zneužitím přístupových údajů, nebo nesprávným zadáním údajů Kupujícím.

16.5. Nejsme odpovědni za alergické reakce nebo jiné zdravotní problémy spojené s nošením Zboží.

16.6. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.

16.7. Všechna práva k našemu Webu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat Web nebo jeho část bez našeho souhlasu.

V Holešově, 10.5.2025

Čekejte prosím ...

Nákupní košík je prázdný

Ve Vašem košíku nemáte žádné zboží.

Čekejte prosím ...